ספרד: שגרירת ישראל הותקפה בנאום באוניברסיטה

שלמה ריזל 3 Comment on ספרד: שגרירת ישראל הותקפה בנאום באוניברסיטה

מפגינים אנטי-ישראלים, תקפו את שגרירת ישראל, בכנס באוניברסיטת קומפלוטנסה לציון 30 שנים לתהליך השלום של אוסלו. לאחר התערבות צוות ההוראה של האוניברסיטה חזרה השגרירה, רודיקה רדיאן גורדון, לאולם וסיימה את ההרצאה כמתוכנן.

העיר טולדו בספרד. ארכיון צילום: elements.envato
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אירוע אלימות באוניברסיטת קומפלוטסה בספרד נגד שגרירת ישראל במדינה. מפגינים אנטי ישראלים פרצו להרצאה וניסו למנוע את האירוע שנערך לציון הסכמי אוסלו, לאחר התערבות צוות ההוראה של האוניברסיטה חזרה השגרירה, רודיקה רדיאן גורדון, לאולם וסיימה את ההרצאה כמתוכנן.

שר החוץ אלי כהן התקשר לשגרירה במדריד לחזק את ידה בעמידתה מול המפגינים האנטי-ישראלים הקיצוניים וציין לטובה את העובדה שהיא חזרה והמשיכה את ההרצאה והאירוע נמשך למרות הניסיון המזעזע למנוע אותו באלימות.

תגובת השגרירות במדריד: "אנו מזועזעים מהאלימות של המפגינים האנטי-ישראלים, שכוונה נגד שגרירת ישראל, בכנס באוניברסיטת קומפלוטנסה לציון 30 שנים לתהליך השלום של אוסלו. מודים לדיקנית על הובלה נחושה ואמיצה של שיח אקדמי פתוח ומאוזן. אנו לא מתייחסים לסוגיות בנושא ביטחון השגרירות".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    חחחחח השלום של אוסלו הארור זה מה שעשה אוסלו הוריד את קרנה של עם ישראל הרים את קרנה של הפלסטינים אוסלו הארור שפך הרבה דם יהודי המון

    1. נכון הסכם אוסלו עם הפרצוף של עראפאת הנזיר הזה עשה הרבה בעיות.בואו נאמר שכל ההסכמים האלה זה רק כדי להשתיק את הערבים !!! ביננו הם לא ישתנו לעולםםםםם.כל הפיגועים זה כדי חהראות לנו שהם לא שותקים על שאנחנו מחסלים להם מחבלים הם יעשווו הככככל כדי להתנקם.זבליםםםם ערבי זה ערבי גם בקבר

  2. 2

    הם למדו מהשמאל כאן בארץ וכנראה מה שקרה במדריד יהיה כסף קטן לעומת מה שהשמאל יעשה כאן